Klantervaringen

Klantervaringen

Hoe ervaren onze tevreden klanten de complete oogzorg van Specsavers? Bekijk video's van onze 'superfans' waarin zij Specsavers beoordelen, lees verhalen over een afspraak bij een van onze opticiens en bekijk testresultaten van onze oogmeting.

Superfan Wim

Beoordeelt de professionele oogmeting met een 9,6!

Superfan Angela

Beoordeelt de professionele oogmeting met een 8,7!

Superfan Sacha

Beoordeelt de professionele oogmeting met een 9,4!

Wieke (26) - SEPT. 2016

Ik ben bij specsavers erg professioneel en vol belangstelling behandeld. De meting van mijn ogen verliep snel en was nauwkeurig. Ik ben erg enthousiast!

Heleen (39) - SEPT. 2016

Specsavers heeft een leuk assortiment brillen en de oogmeting was erg professioneel.

Marije (22) - SEPT. 2016

Ik ben erg tevreden over de service van Specsavers. Je wordt snel geholpen, ze nemen de tijd voor je en de oogmeting ging professioneel.

Gemeten door Hettestpanel.nl september 2016

De testresultaten van Specsavers' complete oogzorg

In september 2016 nodigde Specsavers een testpanel in een haar winkels uit voor een oogmeting en het uitzoeken van een nieuwe bril. Hoe ervaarden zij de complete oogzorg? Het eindoordeel: Specsavers krijgt een 9,2 voor de klantvriendelijkheid van het winkelpersoneel en 93% vindt de oogzorg van Specsavers professioneel.

Lees meer over de testresultaten van Hettestpanel.nl

Anna Parsons uit Amsterdam

“Mijn opticien voorkwam ergere oogproblemen“

“Er was plotseling iets mis met het zicht in mijn oog, maar ik moest bijna nog twee maanden wachten op mijn volgende afspraak met de specialist. Daarom ben ik even bij Ton Zwart binnengelopen. Ton is opticien bij Specsavers aan de Koninginneweg in Amsterdam-Zuid. Ik kom daar al minstens twintig jaar. Ton deed direct een oogmeting en zag dat mijn oogdruk veel hoger was dan normaal. Hij adviseerde me niet te wachten op de vervolgafspraak bij het ziekenhuis en raadde mij aan om een second opinion te vragen bij een andere oogarts. Diezelfde avond ben ik nog behandeld en dat was ook nodig. Ik heb Ton de volgende dag bedankt voor zijn goede advies en snelle optreden.

Het fijne van Specsavers is dat ik er echt word gehoord en gezien. Niet alleen Ton, maar het hele team is kundig en heel klantvriendelijk. Ze kennen hun klanten goed en denken actief met je mee. Ik had bijvoorbeeld een nieuwe bril nodig en Ton adviseerde me om tot aan mijn oogoperatie even een goedkoop brilletje te nemen. Mijn man en ik hebben Ton in de loop van tijd aan heel wat bekenden aanbevolen en zij zijn allemaal even enthousiast. Het is zo prettig om een deskundige adviseur in de buurt te hebben bij wie je gewoon even binnen kunt lopen. Ook in het ziekhuis waar mijn ogen recent werden opgemeten, werd mij verteld dat Ton de oogmeting heel nauwkeurig had verricht. Ik vind dat de opticiens van Specsavers zeer vakkundig zijn en uitstekende oogmetingen verrichten. Mijn ervaring is dat ze niet op de stoel van de specialist zitten. Door hun professionaliteit weten ze wanneer ze mensen door moeten sturen.”

 

Appie Oostveen uit Delft

“Zo’n eerlijk advies kom je niet vaak tegen”

“Ik ben bij wijze van spreken geboren met een bril en ben een supertevreden klant bij Specsavers aan de Brabantse Turfmarkt in Delft. Ik ga hier elk jaar heen voor een nieuwe bril. De service bevalt me goed en eerlijk is eerlijk: de prijzen van Specsavers zijn ook aantrekkelijk. Ik ben er niet de man naar om rustig te gaan zitten en steeds een ander montuur te passen. Dat voelen ze bij Specsavers prima aan. Die snelle service bevalt me prima. Bovendien heb ik grote waardering voor de deskundigheid bij Specsavers. In 2011 kwam ik namelijk weer naar de winkel voor een oogmeting. Mijn opticien Henk van het Hof zag tijdens de meting dat er iets niet goed was. Hij maakte me niet ongerust, maar drukte me wel op het hart dat ik snel naar een oogspecialist moest gaan. Wat bleek? Mijn hoornvlies was langzaam aan het loslaten. Ik had daar zelf helemaal niets van gemerkt. Als het hoornvlies loslaat ga je heel langzaam wat troebeler zien. Ik ben datzelfde jaar nog in het Erasmus ziekenhuis geopereerd en heb twee nieuwe hoornvliezen gekregen. Sindsdien ga ik elk jaar op controle bij het ziekenhuis en nu het gaat prima met mijn ogen.

Voor een nieuwe bril blijf ik Specsavers bezoeken. Zij weten van de hoed en de rand en zijn heel eerlijk in hun advisering. Ik heb bijvoorbeeld sinds een half jaar spierreuma waardoor ik Prednison moet slikken. Ik ging wat slechter zien dus wilde ik bij Henk een sterkere bril aanschaffen. Hij vertelde echter dat slecht zicht een bijwerking van Prednison kan zijn. Henk adviseerde me om het even af te wachten en niet direct te investeren in een nieuwe bril. Die eerlijkheid kom je niet vaak meer tegen. Laatst beweerde iemand op een internetforum dat het bij de opticienketens alleen maar om de verkoop gaat. Daar kan ik me enorm over opwinden, dus ik ben direct in de pen geklommen om Specsavers op dat forum te verdedigen. Als Henk tijdens de oogmeting niet had gezien dat er wat mis was met mijn hoornvlies, had ik op lange termijn blind kunnen worden. Daarom ben ik graag ambassadeur voor de deskundigheid van Specsavers.”