Toen Doug en Mary Perkins in 1984 Specsavers oprichtten, waren ze gedreven om een verschil te maken. Destijds was het niet vanzelfsprekend dat iedereen toegang had tot goede én betaalbare oogzorg. Nog steeds zetten we ons hiervoor in, door levens te verbeteren met goed zicht en gehoor.
Uitgroeien tot een grote oog- en hoorzorgketen was nooit onze ambitie. Terwijl we groeiden met nieuwe winkels, nieuwe medewerkers en meer klanten over de hele wereld, verloren we nooit uit het oog wie we zijn: een familiebedrijf met winkels die gerund worden door lokale professionals.
En daarom is het zo logisch dat we betrokken zijn bij de lokale gemeenschap.
Maar we staan niet stil. In de toekomst willen we niet alleen het verschil maken voor onze klanten. We willen er ook voor zorgen dat we een positieve invloed hebben op het leven van de mensen met wie we werken, de gemeenschappen waarin we ons bevinden en de planeet die ons allen zo dierbaar is.
We stellen onszelf een aantal uitdagende doelen:
Sinds 1997 zetten we ons met passie in om een verschil te maken in het leven van mensen. Door hen beter te laten zien en horen. Maar daar stoppen we niet. Deze positieve impact willen we ook creëren voor onze mensen, onze gemeenschappen en onze planeet. We hebben onszelf daarom ambitieuze doelen gesteld. Deze doelen hebben we niet meteen bereikt. Het is een reis met waardevolle leermomenten en duurzame investeringen. Samen hebben we oog voor een betere wereld.
Wouter van der HoevenCountry Director, Specsavers Nederland