Tevreden klanten gegarandeerd

Bij Specsavers vinden we het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Lees meer over onze kwaliteitsgarantie van 2 jaar, gratis nazorg en meer.

2 jaar kwaliteitsgarantie

2 jaar kwaliteitsgarantie

Bij Specsavers houden we van tevreden klanten. Daarom geldt op al onze monturen en glazen een kwaliteitsgarantie van 2 jaar. Dit betekent dat wij volledig achter de kwaliteit van onze materialen, coatings en het productieproces staan. Voldoet een product niet aan onze hoge kwaliteitseisen, dan repareren of vervangen wij de bril kosteloos binnen een periode van 2 jaar na aankoop.

Bekijk onze monturen

100% tevredenheidsgarantie

Bij Specsavers vinden we het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Mocht u binnen 3 maanden twijfels hebben over uw aankoop, dan kunt er zeker van zijn dat we er alles aan doen om dit op te lossen. 

Onze garantie geeft u: 

  • 3 maanden garantie op het montuur. Wilt u uw montuur binnen 3 maanden na aankoop ruilen en is het montuur onbeschadigd, dan zal ons deskundige team u helpen bij het kosteloos uitzoeken van een nieuw montuur.
  • 3 maanden garantie op de glazen. Het kan even duren voordat u gewend bent aan uw nieuwe glazen. Mocht u binnen 3 maanden na uw aankoop alsnog niet tevreden zijn en ze zijn onbeschadigd, dan kunt u de glazen kosteloos omruilen.
  • 3 maanden garantie op varifocale glazen. Als u niet kunt wennen aan uw varifocale glazen en ze zijn onbeschadigd, dan zoeken wij voor u een andere oplossing.

 

Gratis nazorg

Als u een bril koopt bij Specsavers willen we dat u 100% tevreden bent. Daar hoort ook nazorg bij. U kunt daarom altijd bij ons binnenlopen om uw bril kosteloos bij te stellen of te laten schoonmaken door onze medewerkers.

Vind uw winkel
Gratis nazorg

Zorg goed voor uw bril

Wij helpen u graag om uw bril zo goed mogelijk te verzorgen. Met de juiste zorg verlengt u de levensduur van uw bril zodat u er zo lang mogelijk van kan genieten. Hier vindt u een aantal tips van onze experts voor de juiste zorg van uw bril:

  • Gebruik een microvezel doek om uw bril te reinigen. Als u uw glazen wat extra aandacht wilt geven, gebruik dan de reinigingsspray die u bij de aanschaf van uw nieuwe bril heeft gekregen. Vermijd het contact met chemische middelen, zoals schoonmaakmiddelen of haarspray.
  • Gebruik beiden handen bij het op- en afdoen van uw bril. Zo behoudt de bril zijn oorspronkelijke vorm.
  • Bescherm uw bril tegen hoge temperaturen. Mocht u uw bril op een warme plek leggen, zoals het dashbord van uw auto, bedek de bril dan met een stoffen doek ter bescherming. Of nog beter, leg de bril in een brillenkoker.

De garantie is exclusief schade die is toegebracht door de klant zelf, andere personen of dieren.
Natuurlijk willen wij samen met u in alle redelijkheid kijken naar een passende oplossing bij ongelukjes. Maar een hond die op uw bril heeft gekauwd, dat wordt niet vergoed.