Wij willen graag dat u ook na uw aankoop volkomen tevreden bent met onze service en producten. Daarom heeft u altijd een uitgebreide garantie op onze brillen, contactlenzen en hoortoestellen.

Inhoudelijke vragen en opmerkingen

Heeft u een inhoudelijke vraag of opmerking over onze producten of service? Op onze servicepagina zijn de meestgestelde vragen reeds beantwoord.

Wij raden u aan eerst te kijken of uw vraag hier tussen staat. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan adviseren wij u contact op te nemen met uw opticien of audicien via ons contactformulier.

Persoonlijke gegevens

Als u uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen, kunt u dat doen bij uw lokale Specsavers-winkel. Zij helpen u graag bij:

  • Het aanpassen van uw naam, adres of contactgegevens.
  • Het opvragen van een kopie van uw voorschrift.

Ook als u een vraag heeft die niet in het rijtje voorkomt, is uw lokale Specsavers-winkel de beste plek om uw vraag te stellen.

Als u echter een verzoek wilt indienen op grond van de verordening persoonsgegevens, kunt u dit doen via het webformulier.