Contact

Op onze vragen & antwoorden-pagina zijn de meestgestelde vragen reeds beantwoord. Wij raden u aan eerst te kijken of uw vraag hier tussen staat. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan adviseren wij u het volgende.

Garanties

Wij willen graag dat u volkomen tevreden bent met onze service en producten. Daarom hebben wij een prijs- én kwaliteitsgarantie, een gewenningsgarantie op varifocale glazen en geldt er 5 jaar garantie op een hoortoestel. U kunt er hier alles over lezen.

Inhoudelijke vragen

Heeft u een inhoudelijke vraag over uw glazen, monturen, contactlenzen, hoortoestellen of uw ogen? Neem dan contact op met uw opticien of audicien. Via de winkelzoeker kunt u de contactgegevens van uw winkel zoeken.

Adreswijziging

Met deze handige online tool kunt u snel en eenvoudig uw adreswijziging doorgeven.

Contactlenzen

Voor vragen over contactlenzen, uw online bestelling of abonnement kunt u terecht bij onze speciale klantenservice via e-mail: onlineservice@support.specsavers.nl of telefoon: 088 - 808 1240 (maandag t/m zaterdag van 8.30 tot 18.00)

Overige vragen, opmerkingen en klachten



Als u een klacht heeft verzoeken we in eerste instantie om deze met uw Specsavers-winkel te bespreken. Bij vragen adviseren wij iedereen allereerst te kijken bij de vragen & antwoorden. Als u er niet uit komt met uw klacht of uw vragen nog niet beantwoord zijn dan kunt u ons als volgt bereiken:

  • E-mail: nl.service@specsavers.com
    Voor vragen over contactlenzen: onlineservice@support.specsavers.nl
  • Telefoon: 035 - 628 83 11 (werkdagen van 9.00 tot 17.30)
    Voor vragen over contactlenzen:
    088 - 808 1240 (ma t/m za van 8.30 tot 18.00)
  • Fax: 035 - 628 83 05
  • Postadres: Specsavers International BV, Huizermaatweg 320 - 322, 1276 LJ Huizen

Of tweet direct met @SpecserviceNL