Wij willen graag dat u ook na uw aankoop volkomen tevreden bent met onze service en producten. Daarom heeft u altijd een uitgebreide garantie op onze brillen, contactlenzen en hoortoestellen.
Inhoudelijke vragen en opmerkingen
Heeft u een inhoudelijke vraag of opmerking over onze producten of service? Op onze servicepagina zijn de meestgestelde vragen reeds beantwoord.
Wij raden u aan eerst te kijken of uw vraag hier tussen staat. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan adviseren wij u contact op te nemen met uw opticien of audicien via ons contactformulier.
Persoonlijke gegevens
Als u uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen, kunt u dat doen bij uw lokale Specsavers‑winkel. Zij helpen u graag bij:
Het aanpassen van uw naam, adres of contactgegevens.
Het opvragen van een kopie van uw voorschrift.
Ook als u een vraag heeft die niet in het rijtje voorkomt, is uw lokale Specsavers‑winkel de beste plek om uw vraag te stellen.Als u echter een verzoek wilt indienen op grond van de verordening persoonsgegevens, kunt u dit doen via het webformulier.
Vind je winkel