Vergoedingen & ruilen

Wat is uw beleid ten aanzien van het ruilen van kapotte lenzen?

In het onwaarschijnlijke geval dat uw lenzen kapot zijn of niet overeenkomen met uw bestelling, dan zorgen wij kosteloos voor vervanging of bieden wij u een vergoeding van het volledige aankoopbedrag aan. Een vervanging blijft beperkt tot hetzelfde aantal en dezelfde specificatie als de oorspronkelijke bestelling. Neem contact met ons op via onlineservice@nl.specsavers.com. Zie ons beleid ten aanzien van vergoedingen voor volledige informatie.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

De bestelling komt onmiddellijk na bevestiging van uw betaling bij onze orderverwerking terecht. Om deze reden is het niet mogelijk een bestelling via de website te annuleren. Mocht u besluiten uw bestelling te annuleren, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onlineservice@nl.specsavers.com onder vermelding van uw bestelnummer. Zie onze verkoopvoorwaarden voor nadere informatie.

Wat gebeurt er als goederen beschadigd zijn?

Als de goederen beschadigd afgeleverd worden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onlineservice@nl.specsavers.com en het probleem met hen bespreken. Wij geven u een referentie en een adres voor uw retourzending en betalen de verzendkosten. Op het moment dat wij de beschadigde goederen ontvangen, betalen wij u het volledige aankoopbedrag voor alle geretourneerde goederen terug. Zie ons beleid inzake vergoedingen voor nadere informatie.

Hoe kan ik goederen retourneren?

Neem, om goederen te retourneren, contact op met onze klantenservice via onlineservice@nl.specsavers.com om het probleem te melden. Zij vertellen u vervolgens wat u moet doen. Wij vergoeden de verzendkosten. Zie ons beleid inzake vergoedingen voor nadere informatie.