Huisregels Facebook

Wat leuk dat u fan van Specsavers Nederland bent!

We zijn blij dat u op onze Facebook-pagina aanwezig bent en hopen dat u het er naar uw zin heeft. We kijken er erg naar uit om van u te horen en zijn benieuwd naar uw mening. Om het voor iedereen leuk te houden, verzoeken we onze fans wel om de volgende huisregels na te leven:

- Vanuit privacyoverweging kunnen we helaas geen klachten openbaar via onze Facebook-pagina behandelen. U zult door ons webcareteam altijd gevraagd worden uw gegevens in een privébericht naar ons te sturen. Wilt u zo spoedig mogelijk geholpen worden? Stuur ons dan een privébericht met uw naam, klacht, winkel van aankoop en geboortedatum, of neem direct contact op met onze klantenservice via nl.service@specsavers.com of 035-6288311.

- Plaats geen geweldadige of discriminerende berichten, of berichten die op welke wijze dan ook door medegebruikers als beledigend kunnen worden ervaren.

- Gebruik geen scheldwoorden en voorkom overmatig gebruik van HOOFDLETTERS. Wees respectvol en netjes naar elkaar en naar ons.

- Plaats geen spam, herhaal niet hetzelfde bericht en plaats geen berichten die niet van toepassing zijn op Specsavers, optiek, en/of hoorzorg.

- Blijf ontopic. Plaats geen berichten die niet van toepassingen zijn op het onderwerp van het door ons geplaatste bericht.

Berichten die niet aan bovenstaande regels voldoen zullen worden verwijderd en kunnen resulteren in een ban voor de gebruiker.

Bedankt en veel plezier!

Specsavers Nederland