Werken bij Specsavers

Specsavers is anders dan andere optiekbedrijven. We zijn niet zomaar een bedrijf met werknemers, maar een opticienketen die werkt in samenwerkingsverband. Al onze winkels worden gerund door zelfstandig ondernemers. Sinds de oprichting in 1984 is Specsavers uitgegroeid tot een internationale onderneming met bijna 1800 winkels in 10 landen!

Wie we zoeken

We geven je graag inzicht in de eigenschappen die we van onze medewerkers verwachten.

Uiteindelijk hangt het natuurlijk van de functie af welke vaardigheden en ervaring je precies nodig hebt. Toch zijn er kwaliteiten die elke Specsavers-medewerker in huis moet hebben.In de eerste plaats is dat klantgerichtheid. Hart voor de klant is dé belangrijkste eigenschap van een Specsavers-medewerker. Daarnaast kun je goed in een team werken. Ook zien we graag gezonde nieuwsgierigheid bij onze medewerkers.

We verwachten dat je oprechte belangstelling hebt voor onze klanten en onze organisatie. Heb je interesse in een rol als manager of partner? Dan is ruime ervaring in de retail een must. Bovendien beschik je aantoonbaar over leiderschapskwaliteiten. Je kunt een team aansturen en het is je passie om het beste uit medewerkers te halen. Een leidinggevende bij Specsavers moet integer en inspirerend zijn.

Wil je bij Specsavers komen werken? Leuk! Of je nu als opticien, audicien, retailer, optiekadviseur, hoorklinisch assistent of op ons servicecenter aan de slag wilt, er zijn bij ons voor iedereen uitgebreide carrièremogelijkheden.

Bekijk onze vacatures

Partnerschap

Wanneer jij bij ons als optiek-, audicien- of retailpartner wilt werken, kun je rekenen op deskundige begeleiding. Dat begint al in een vroeg stadium, want de eerste vraag is natuurlijk of ondernemen wel bij je past. Om daar achter te komen, doe je een uitgebreid assessment. Blijkt daaruit dat je over de juiste vaardigheden beschikt, dan volg je bij ons een speciaal partnerprogramma. Daarin leer je alles wat er bij het runnen van een succesvolle zaak komt kijken - van personeelsmanagement tot boekhouden. En ook als je al partner bent, blijven we je begeleiden bij het ontwikkelen van je ondernemersvaardigheden.

Specsavers groeit op het gebied van hoorzorg!

De kern en de kracht van Specsavers zit hem in het partnerschap. Als partner profiteer je van de unieke combinatie van enerzijds het ondernemerschap en daarnaast de zekerheid van een vast maandelijks management fee. Om onze audicien partners te ondersteunen zijn er ook mogelijkheden voor audiciens of hoorzorg klinisch assistenten om bij de winkel in loondienst te treden.

En heb je wel eens gedacht aan een rol als ambulant audicien? Zo zie je verschillende winkels en kun je alvast proeven alvorens je de stap maakt naar het partnerschap! Onze Specsavers Academy zit in het gebouw van de Dutch Health Tech Academy in Utrecht en daar leiden we ons talent op tot o.a. hoorzorg klinisch assistent of zelfs tot audicien. Ook zijn er op de Specsavers Academy verschillende trainingsmogelijkheden. Wij hechten bij Specsavers veel waarde aan de groei en doorstroom van onze talenten.

Heb jij ervaring binnen de hoorzorg en ben jij opzoek naar een professionele omgeving en een plek waar je jezelf verder kunt ontwikkelen?

Neem dan contact met ons op!

Heb je specifieke vragen over jouw mogelijkheden bij Specsavers? Neem dan gerust contact op met Kitty Egelman, Professional Recruitment Manager, 06-50626460 of [email protected]