COVID-19

Wat we doen om voor elkaar te zorgen 
 
De veiligheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. Vanwege de situatie omtrent het Coronavirus (COVID-19) in Nederland en de adviezen van de overheid en het RIVM, houden wij deze nauwlettend in de gaten.  
 
Omdat goed kunnen horen een primaire levensbehoefte is, zijn onze winkels geopend. Veel Nederlanders zijn afhankelijk van een hoortoestel, wij voelen ons daarom verantwoordelijk om open te zijn. In deze bijzondere tijden bent u op afspraak welkom voor urgente hoorzorg. Wij kunnen ons voorstellen dat dit bij u tot vragen leidt als u onze winkels bezoekt.  
 
Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk, voor uw gezondheid en die van onze collega’s. Uiteraard hebben we altijd in onze winkels al strenge richtlijnen ten aanzien van hygiëne. Daarnaast hebben wij zorgvuldige maatregelen genomen. Dit betekent onder andere:  
 

  • Alle apparatuur wordt na gebruik grondig gereinigd  
  • Alle medewerkers wassen regelmatig hun handen met zeep   
  • We houden zoveel mogelijk afstand
  • Onze medewerkers blijven thuis bij klachten 
  • We volgen de richtlijnen van brancheorganisatie NVAB, die ook internationaal zijn afgestemd met onder andere de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) 

 
Kan ik een afspraak maken of langskomen in de winkel? 
Omdat goed kunnen horen een primaire levensbehoefte is, zijn onze winkels geopend. U bent welkom op afspraak voor urgente hoorzorg. Dit geldt ook voor service. U kunt telefonisch contact opnemen met de audicien om samen te bepalen of uw klachten urgent zijn. Wij hebben tijdelijk geen inloopspreekuur meer. 
 
Wij verzoeken u een bezoek aan onze winkels uit te stellen indien u klachten heeft als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als u denkt nauw contact te hebben gehad met iemand die is blootgesteld aan of positief getest is op COVID-19, dan verzoeken wij u uw afspraak tenminste 14 dagen na dit contact te maken. Dit geldt ook als u in een risicogebied bent geweest. Wanneer u 24 uur geheel klachtenvrij bent, kunt u een afspraak in onze winkels maken. 
 
Ik heb een afspraak, gaat deze nog door? 
Omdat goed kunnen horen een primaire levensbehoefte is, zijn onze winkels geopend. Uw afspraak kan doorgaan. Wij hebben tijdelijk geen inloopspreekuur meer. 
 
Wij verzoeken u een bezoek aan onze winkels uit te stellen indien u klachten heeft als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als u denkt nauw contact te hebben gehad met iemand die is blootgesteld aan of positief getest is op COVID-19, dan verzoeken wij u uw afspraak tenminste 14 dagen na dit contact te maken. Dit geldt ook als u in een risicogebied bent geweest. Wanneer u 24 uur geheel klachtenvrij bent, kunt u een afspraak in onze winkels maken. 
 
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren of wijzigen? 
Wij verzoeken u om hiervoor telefonisch contact op te nemen met uw winkel. Wij verplaatsen de afspraak dan in overleg met u naar een later tijdstip.