Moet ik me aanmelden?
Nee, u hoeft zich niet aan te melden om op deze website te kunnen kopen. Echter, als u een account aanmaakt, kunt u sneller bestellingen plaatsen, bestellingen online traceren en nieuws ontvangen over acties.
Als ik me nu aanmeld, kan ik mijn gegevens dan later nog wijzigen?
Ja. U kunt uw gegevens te allen tijde bijwerken door naar Inloggen, Mijn account beheren te gaan.
Hoe kan ik mijn laatste bestelling herhalen?
Nadat u op de website hebt ingelogd, klikt u op de knop Express Reorder in de rechter bovenhoek van uw scherm. Uw Express Reorder, afleveradres en betalingsgegevens worden standaard ingesteld op uw laatste online geplaatste bestelling.
Moet ik mijn gegevens opnieuw invoeren voor nieuwe bestellingen?
Nee. Alleen de gegevens over uw voorschrift (indien gewijzigd) en uw betalingsgegevens. (Om redenen van veiligheid wordt uw pasnummer niet in ons systeem vastgelegd op het moment dat de transactie is voltooid.) Als uw persoonsgegevens, waaronder uw afleveradres, niet zijn gewijzigd, hoeft u deze niet opnieuw in te voeren.
Kan ik mijn gegevens in Mijn Account te allen tijde wijzigen?
Ja. Als uw thuisadres, factuuradres of afleveradres is gewijzigd of als u een nieuw telefoonnummer hebt, kunt u eenvoudig inloggen op Mijn Account en "Mijn gegevens" selecteren om de betreffende velden bij te werken. Als u uw voorschrift moet bijwerken, kunt u eenvoudig inloggen, "Mijn voorschrift" selecteren en de instructies op het scherm volgen.
Hoe kan ik de status van mijn bestellingen controleren?
Als u inlogt op Mijn Account en "Mijn bestellingen" selecteert, krijgt u bijgewerkte gegevens over uw transacties te zien, inclusief de status van uw huidige bestellingen.