Contact

Op onze vragen & antwoorden-pagina zijn de meestgestelde vragen reeds beantwoord. Wij raden u aan eerst te kijken of uw vraag hier tussen staat. Mocht uw vraag hier niet tussen staan dan adviseren wij u het volgende:

Garanties
Wij willen graag dat u volkomen tevreden bent met onze service en producten. Daarom hebben wij een prijs- én kwaliteitsgarantie, een gewenningsgarantie op varifocale glazen en geldt er 5 jaar garantie op een hoortoestel. U kunt er hier alles over lezen.

Inhoudelijke vragen
Heeft u een inhoudelijke vraag over uw glazen, monturen, contactlenzen, hoortoestellen of uw ogen? Neem dan contact op met uw opticien of audicien. Via de winkelzoeker kunt u de contactgegevens van uw winkel zoeken.

Adreswijziging
Met deze handige onine tool kunt u snel en eenvoudig uw adreswijziging doorgeven.

Overige vragen en klachten
Als u een klacht heeft verzoeken we in eerste instantie om deze met uw Specsavers-winkel te bespreken. Bij vragen adviseren wij iedereen allereerst te kijken bij de vragen & antwoorden. Als u er niet uit komt met uw klacht of uw vragen nog niet beantwoord zijn dan kunt u ons als volgt bereiken:

  • E-mail: nl.service@specsavers.com.
  • Telefoon: 035 - 628 83 11 (werkdagen van 9.00 tot 17.30)
  • Fax: 035 - 628 83 05
  • Postadres: Specsavers International BV, Huizermaatweg 320 - 322, 1276 LJ Huizen

Of tweet direct met @SpecserviceNL: